• Announcements

    • IMPORTANT - REACH US IN THE NEW FORUM   05/04/2017

      Ladies and gentlemen ATTENTION please:
      It's time to move into a new house!
        As previously announced, from now on IT WON'T BE POSSIBLE TO CREATE THREADS OR REPLY in the old forums. From now on the old forums will be readable only. If you need to move/copy/migrate any post/material from here, feel free to contact the staff in the new home. We’ll be waiting for you in the NEW Forums!

      https://community.blackdesertonline.com/index.php

      *New features and amazing tools are waiting for you, even more is yet to come in the future.. just like world exploration in BDO leads to new possibilities.
      So don't be afraid about changes, click the link above and follow us!
      Enjoy and see you on the other side!  
    • WICHTIG: Das Forum ist umgezogen!   05/04/2017

      Damen und Herren, wir bitten um Eure Aufmerksamkeit, es ist an der Zeit umzuziehen!
        Wie wir bereits angekündigt hatten, ist es ab sofort nicht mehr möglich, neue Diskussionen in diesem Forum zu starten. Um Euch Zeit zu geben, laufende Diskussionen abzuschließen, könnt Ihr noch für zwei Wochen in offenen Diskussionen antworten. Danach geht dieses Forum hier in den Ruhestand und das NEUE FORUM übernimmt vollständig.
      Das Forum hier bleibt allerdings erhalten und lesbar.   Neue und verbesserte Funktionen warten auf Euch im neuen Forum und wir arbeiten bereits an weiteren Erweiterungen.
      Wir sehen uns auf der anderen Seite!

      https://community.blackdesertonline.com/index.php Update:
      Wie angekündigt könen ab sofort in diesem Forum auch keine neuen Beiträge mehr veröffentlicht werden.
    • IMPORTANT: Le nouveau forum   05/04/2017

      Aventurières, aventuriers, votre attention s'il vous plaît, il est grand temps de déménager!
      Comme nous vous l'avons déjà annoncé précédemment, il n'est désormais plus possible de créer de nouveau sujet ni de répondre aux anciens sur ce bon vieux forum.
      Venez visiter le nouveau forum!
      https://community.blackdesertonline.com
      De nouvelles fonctionnalités ainsi que de nouveaux outils vous attendent dès à présent et d'autres arriveront prochainement! N'ayez pas peur du changement et rejoignez-nous! Amusez-vous bien et a bientôt dans notre nouveau chez nous

What song are you currently listening to?

2,273 posts in this topic

Posted

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I found this song almost 2 years ago during my days when i watched sonic brawl montages. Ialways felt hype to fighting with this o3o

 

 

I also like this song  a lot. Not the game so much becase they mrayman insane, buuut it has some nice tracks

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Drown in the hennessy. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I like the song with the boat that @Noose posted lol it sounds so funny and I had it on while exploring the sea deco_d_sport_15.gif

 

And the Rayman song sounds so cute awww it makes me want to play that game, never played it but a friend wanted to give it to me umm is it so crazy deco_d_pastel_15.gif@Tvvin

 

I also like the songs @Superiority posts, it's not really really my genre though the melody is kinda fun and it makes idk why it makes my mind travel a bit umm I think the genre is similar to this song:

I like this one, I want to travel to India please deco_d_odekake_01.gifdeco_d_sport_09.gif

BTW thanks for the comment, I also like your profile image is it from a painting deco_d_pastel_14.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I also like the songs @Superiority posts, it's not really really my genre though the melody is kinda fun and it makes idk why it makes my mind travel a bit umm I think the genre is similar to this song: *snip snip*

I like this one, I want to travel to India please deco_d_odekake_01.gifdeco_d_sport_09.gif

BTW thanks for the comment, I also like your profile image is it from a painting deco_d_pastel_14.gif

Aww thank you ♥ ( so far a  lot of people like my playlist lol ) 
Hahaha will you take me with you to India? also lean on is a good song too but I am going for songs that  aren't well known or popular ( I guess? )

You're welcome:3 my profile pic is David Bowie drawn by Kyrie ( source: 
http://www.deviantart.com/art/David-Bowie-585164434 )



I want my kisses back.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Some Math Rock from Luxembourg.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Thanks @Superiority for telling, I didn't know David Bowie and if he looks as handsome in movies as in the picture then I guess I'll have to watch them (?) idk where to start though TkPdez2.png

 

BTW yes let's run away to India so we can live in the state of dreaming !

 

Edited by Akesuke
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Thanks @Superiority for telling, I didn't know David Bowie and if he looks as handsome in movies as in the picture then I guess I'll have to watch them (?) idk where to start though TkPdez2.png

 

BTW yes let's run away to India so we can live in the state of dreaming ! *snippy snip*

 

Hahah noo they look different, but you could start off with the movie "The Man Who Fell to Earth" c:

India huh? sounds like I'll be sweating a lot hahaha, but overall it looks appealing!


What do you wanna do and it won't stop baby, what do you wanna do in the couch and out >;3

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I kinda like sci-fi a bit especially if there is also adventure and character development, like the series I'm watching now, I'm starting the last episode though the melody at the beginning is making me feel melancholic already ...

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I kinda like sci-fi a bit especially if there is also adventure and character development, like the series I'm watching now, I'm starting the last episode though the melody at the beginning is making me feel melancholic already ...*snipidy snip*

 

Lost huh? I am not into movies, really, I don't feel like  watching one, or real life series z.z
I am sorry for replying so late! I've been busy lately with studies and  gym..I am exhausted!


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

@Superiority maybe likes other genres of shows or just music ?

 

Music always makes me deco_d_kanjo_05_01.gif though sometimes I want to kill time watching series or movies, even just to procrastinate hw a little bit heheh

Sometimes need to think away from all the rest and just ... forget !

 

BTW we can play in game together sometimes if like, also a good distraction !

 

Ah please no worries about reply, when available ... it's deco_d_kanjo_05_03.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

@Superiority maybe likes other genres of shows or just music ?

 

Music always makes me deco_d_kanjo_05_01.gif though sometimes I want to kill time watching series or movies, even just to procrastinate hw a little bit heheh

Sometimes need to think away from all the rest and just ... forget !

 

BTW we can play in game together sometimes if like, also a good distraction !

 

Ah please no worries about reply, when available ... it's deco_d_kanjo_05_03.gif

 

Anime +w +
I agree owo

Sure thing! anytime will do +w + but know that I don't have my weapons, I hope my tamer fists will be of help for you. I am just waiting for DK to come out owo
Do you have  discord?

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

The song @Noose posted reminds me a little bit of Dirty Paws and ik I may have posted it already some time ago but anyway I'm going to post it again and play it because it's so nice jnE6Xks.gif

 

Edited by Akesuke
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Some stuff from Japan, Wednesday Campanella

An electro band with sometimes a little rap here and there, good production, good videoclip, something fresh. The band is kanda young but it worked very well for them so far.
 A change of pace with something else than mass produced shitty idols & boys bands (or Johnnys, call them like you want) or other sirup song singers.

 

 

 

Edited by Capitaine Courage
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I like what @Capitaine Courage said, some songs I listen to are so silly but catchy that they keep playing in my head (lol), this one is alright even though song words are so random (it's funny) wUtscrB.png?2

I like a bit more her other song "Marie Antoinette" where she kinda describes France (still funny random mixed deeper meanings) and it makes me want to go there again mXR6NhS.png?4

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites